zaterdag 16 september 2017

Oefenen op de Antiekmarkt en Boekenmarkt Den Haag

Zondag, 17 september 2017,
wordt er geoefend voor Prinsjesdag 2017. 
Informeel heb ik vernomen dat de Antiek- en Boekenmarkt, 
na 2 jaar verbanning, weer mag plaatsvinden
op prinsjesdagoefendag.

Collega, heeft u hierover een officieel bericht gekregen
van de Gemeente Den Haag ?
Ik niet.


Ik zal morgen om 07uur het Lange Voorhout,
route van de koninklijke koets en meer,
aanrijden en zien wat er mogelijk is.
Gaat de markt door ?
Zo ja, waar sta ik dan ?

Wellicht wordt er op de afdeling Markten ook geoefend.
Geoefend in communicatie met de direct betrokkenen.
Dit kan tot na het weekend doorgaan.
Dat oefenen bedoel ik.
Voor man/vrouw en paard.
En koets.
En vergunninghouder,
die zomaar kan beleven dat de markt wel
of niet doorgaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor uw reactie, de redactie zal uw bericht lezen en mogelijk plaatsen op het blog. Anonieme reacties worden niet geplaatst.